elmalikurabiye Merhaba, biz de ailecek bebeğimle beraber atlattik covid sürecini.
En hafif atlatan bebegimdi diyebilirim.
Normal nezle-grip belirtileriyle, zaman zaman yükselen ateşle seyretti hastalığı. 4-5 güne toparladı. Ağrı kesicinin yanında bebeğimde kronik bronşit olduğu için doktoru koruyucu alerjik toz ve antibiotik tedavisini uygun gördü ama normal şartlar altında bunlara gerek olmayabilir elbet.
Besin olarak çok iştahlı olmadığı bir dönemdi, Zinco nun Çinko surubunu kullandı ve sıvı ağırlıklı beslendik. Kemik suyu ve haşlama, elma+Ayva yaprağı ve cekirdegi+ ıhlamur +bal karışımı çay yapıp içtik, sıvı alimimiza dikkat ettik.
Cok şükür atlattik.
Endiselenmeyin, bu süreci bu sekilde atlatan coook bebek var, takipte kalın 🙋♀️