Ultraslan40 Allah acil şifa versin, Rabbim yavrunu sana sağlıkla bağışlasın🤲 Korkulacak bir durum yok dedilerse doğrudur, doktorlar her zaman en kötüyü söyler ona rağmen basit bir operasyon demekki, içini ferah tut, annenin duası daha çabuk kabul olurmuş. 🌺
Saremmmm Ultraslan40 İnşallah güzel geçer burda hep görüyorum postları hepimiz anneyiz kimin duası kabul olur bilinmez teşekkür ederim 🌹
Yamanikko Saremmmm anladım bitanem. Çok geçmiş olsun. Boyun ve kolaltındakiler daha tehlikeli oluyor. Umarım kolay atlatırsınız dua edicem size🙏🏻❤️
Ultraslan40 Z-uma benim bebeğimin de beyninde sıvı artışı var, hidrosefali, henüz takipte yaklaşık 1 buçuk senedir 3 ay da kontrole gidiyoruz, çok korkuyorum ama Rabbim hayırlısını versin. Gerçekten çok zor evlatla sınanmak, size de geçmiş olsun.
Z-uma Ultraslan40 şanta gerek duyulmamış Buda güzel mutlaka takibini yaptırmakta fayda var hatta siz bile haftada kafasını ölçün en ufak şüphede götürürsünüz rabbim şifasını versin inşaallah
Ultraslan40 Z-uma amin canım, haftalık ölçümlerini yapıyorum, ölçüm yapmak bile çok yıpratıyor, anlarsın zaten. Bir kaç özel hastane doktoruna kalsa yavruma şant takılmıştı, Allahtan bir sürü doktora götürmüşüm. Çok acı bir durum. Allahım çocuklarımızı korusun sağlığına kavuştursun. 🤲🤲
egelisamom Saremmmm Canım Allah’ım şafi adıyla şifa versin inşallah bebeğin tez vakitte sağlığına kavuşsun 🙏🏻