Canım biz 3 ay 18 günlük olduk ben kucağıma da aldım hala da alıyorum ama uyıyacağı zaman beşiğe koyuyorum gündüz küçük beşikte sallayarak uyuyor gece anne yanı beşikte hiç sallamıyorum bence sallamaya alıştırmak kucaktan iyidir en azından çayını içebiliyorsun 😂ama kucakta ihtiyaç tabi mahrum etmemek lazım 😍