Kızlar bebeğim daha 25 günlük son 3 5 gündür kucağımdan inmek istemiyor bu iyi bişeymi kötü bişeymi bilmiyorum lütfen yargılamayın ilk günler gazdı oydu buydu sürekli kendimiz kucağa aldık eee bide ilk çocuk ilk torun gelen giden aldı kucağına. Ama farkettim ki 3 5 gündür keyfi yerinde olsa bile kucağımdan indiği vakit uyanıyor şuan yalnız değilim ama herkes yanımdan gittiği an ben nasıl yemek iş güç yapıcam zamanla geçiyormu bu alışkanlık yada şuan gazı felan olduğu içinmi hep kucağımda durmak istiyor 🤔 Bide diğer sorum, hep sallamaya alıştırmicam dedim ama 3 5 gündür kucağımdan indiği vakit uyandığı için uyumuyor kucağımdayken sabaha kadar uyuyabilir bugün canıma tak etti beşiğinde biraz salladım direk uykuya daldı 😥sizler nasıl uyutuyorsunuz özellikle yeni doğan bebekler için neler yaptınız 🤔😔