Melek-k merhaba , sarılık durumu yüzünden yoğun bakımda yattık. Fototerapi gördü. İlk 8.5 değer sonra 11.5 sonra 13.5 oldu. Eğer 16 ya cıksaydı bidaha o kötü süreci yaşayacaktık. Tekrar 11 oldu. Ne yaptın siye sorarsan herkes mama ver onu ver bunu ver dedi. Ben kimseyi dinlemedim. Sadece anne sütü verdim. Gündüz sadece zıbınla perdeyi açtım ana kucağına koydum sallanırken vücudu komple güneş aldı. 1 2 saat ama sürekli takip ettim. Güneş çok ısıttıysa perdeyi kapattım. Arkasından yarım saat güneş aldı. Beşiğine mavi led ışık aldım. Gece gözünü kapattım yaktım onu fototerapide de mavi ışık veriyorlar diye yaptım. Ve geçti 🙏 çok cabaladım bir daha oraya girmesin diye deliricektim cünkü 4 gün cocuk orada kaldı diye .
birde şekerli su verdi annem yapma dedim ama ben odada yokken kaynatmış 1 çay kaşığı vermiş. Kızdım ama belki de oda iyi geldi bilemiyorum. Ama tel sağlam tavsiyem güneş !!! Lütfen yap sende göreceksin nasıl iyi geldiğini dikkatli bir şekilde muhakkak tüm vücut güneş görsün