Hanımlar bebeğim 4 günlükken sarılık oldu 11 idi 7 günlükken tekrar bakıldı yine 11 çıktı sürekli emziriyorum günde 4-5 kez çiş kaka yapıyor yeteri kadar beslediğimi düşünüyordum ama bana mutlaka mama vermem gerektiğini söyleyenler oluyor yeteri kadar besleniyorsa da mama vermeli miyim?