Mirosunannesi merhaba, oğlum gazlı, alerjik, reflüsü ve makat çatlağı olan, kolik bir bebekti. İlk 7 ay tek hedefimix uyumasıydı, ayakta sallama, kucakta gezdirme, tanına yatma… Allah ne verdiyse denedik. Şükür gaz sancılarımız 7. Ayda bitince düzen kurmaya başladık. Uyku danışmanlığı da alarak sorunu çözdük çok şükür. Gaz sancılarınız bitene kadar sabredin, sonrası bir şekilde yola giriyor. Allah sabır versin.