3 aylık bebeğimi uyutamıyorum 😔 doğduğundan beri nasıl uyutacağımı bilemiyorum gazlı ve ağlak bi bebek kolik dediler pilates topunda zıplayarak uyutuyordum bi ara ayağımda salladım şimdi ona direniyor poposuna pış pış yapıyordum onuda istemiyor çok çaresiz kaldım kendimi yetersiz hissediyorum bazen memede bazen çarşafta sallayarak bile uyuyor çatlıcak gibi ağlamalrı var ne yapıcam uyku eğitimi içinde küçük diyorlar ve hiç sakin bi bebek değil ortalığı yıkar çaresiz kaldım çok yardım edin lütfen 😔 benim gibi olan düzelen var mııı?