Yorgun-ana decathlonda uv güneş korumalı tişörtler var. Benim bebişte çok beyaz. 4 aylık olacak tatile gittiğimizde. Ordan ben tişört aldım ona fiyatıda baya uygun. Hem krem hem tişört korumaya çalışacağım. 2 adet aldım biri ıslakken diğerini giydiririm diye düşündüm. Belki fikir olur size🙏🏻