Marinedeniz Kizlar haziran basnda yazliga gidecegiz de bebeime mayo bez aldm daha bir yasinda cunki illaki tuvaletini yapar diye ama mayoda almali miyim ki bilemedm eksikleri tamamliyorum da smdi size bi danisayim ddm
Demetbulut Marinedeniz geven sene 5 aylikti denize gitmeye basladigimizda heo mayo bez kullandik denizden cikinca yenisini giydiriyodum ..
basaktpe12 Marinedeniz 3aylık iken suya girdi mayo bez aldım onunla soktum ama bezinde ne kaka ne çiş vardı bende bebek şortu ilke soktum Ama havuzlara bebeklerde mayo bezi olmazsa almıyorlar İkisinide al
Dranne20 Burcinisp 3 aylık mayo var mı ya ben 8 aylık arıyorum bulamadım hep 2 yaş yazıyor hangi marka da var eğer varsa ?
Marinedeniz Eses35 saol canm kararsizim gerek yok gbi geldi bana da cunki denizden cikar cikmaz bez baglamak durumundaym bir yandan da foto cekerken mayolu mu olsa duorum sirf foto icin mayo alcam alirsam🧐
Burcinisp Marinedeniz denize sokacağım için mayo beze gerek yok. Çıplak sokmayı da sevmem. Uygun değil bence. O yüzden aldım ben 😀 hem çok şirin oluyor
Yorgun-ana Bence Güneş’ten koruması ve hemen kuruması için mayınla bende bakmam lazım bir yaşında oğlum aşırı beyaz nasıl edicez bilmiyorum
Marinedeniz Yorgun-ana ya gunes kremi suremiyor muyuz canim takip ettgm bir doktor var iki yas oncesinde gunes kremi tavsiye etmiorm ddi
Yamanikko Yorgun-ana decathlonda uv güneş korumalı tişörtler var. Benim bebişte çok beyaz. 4 aylık olacak tatile gittiğimizde. Ordan ben tişört aldım ona fiyatıda baya uygun. Hem krem hem tişört korumaya çalışacağım. 2 adet aldım biri ıslakken diğerini giydiririm diye düşündüm. Belki fikir olur size🙏🏻
Babybloom Marinedeniz mayoya gerke yok. Hep bebek bezi kullanırsınız. Yani denizde bile olsa çiş yapma riskini almayın. Hem bebeğinizin sağlığı hem diğer insanlar için🤗
Marinedeniz Burcinisp bn de mayo bez ve slip mayo aldim canim ztn uzun sureli deniz de durmaz haziranda epey soguk oluor deniz bakalm ne tepki vercek bebisim :)
Ultraslan40 Yaaa mayolar çok tatlı, çok minnoş olur. Alın bence 😍😍 hem hatıra niyetine saklarsınız. ☺️
Marinedeniz Yorgun-ana benim bebisim de beyaz ztn haziranda gunes cok yakici olmaz gbi gelior ama yine oglen saatleri tehlikeli tabi
DD_ Marinedeniz decathlonda tulum şeklinde uv korumalı mayolar var. Ben onlardan kullandım. Direk güneş ışığı değsin istemedim tenine. Bedenleri çok küçük bilginize.