Pnarferah Ocakannesii sleppye göre daha geniş slepyy kullanıyorsanız molfixde kullandığınız numaranın plus olanını alın derim
Kbrbydk Ocakannesii çok memnunum bizde hiçbir sıkıntı olmadı ne kakada ne çişte. Umarım siz de yasamazsiniz. Ufak bir paketle denemekte fayda var. Ama 5 no büyük gelir gibi geliyor bana bence önce 4+ deneyip paket bitince küçük gelecek gibi duruyorsa 5 i deneyin derim
Furug Sleepyde kulot bez 6 no kucuk gelmeyr baslamisti 20 aylik 15 kg Molfix 7no aldik paatladkm bayaaa buyuk 6si tam olurmus :)
Mother_54 Ocakannesii kızım 10 kg 5 numara kullanıyoruz taşma falan yaşamadım hiç ama boyu uzun eni dar molfix bezleri çok saçma
ezogelinn Ocakannesii Bende bir haftadır minniesten molfixe geçtim kızım 10.500 gr 4 no aldim oluyor ama bu bitince daha rahat olsun diye 5 alicam minniesle boyu ayni
Eminerd Ocakannesii 9,5 kilo 7,5 aylık 4 numara kullanıyoruz ama küçük gelmeye başladı sanki 😅paket bitince 5 e gececez
Asl90 Ocakannesii 5 aylıkken kilosu 8200 dü ve bacaklarımız biraz tombişti 5 numaraya geçtik şu an 9 ay olacaz hala 5 numara kullanıyorum