Ocakannesii Kızlar molfix’e geçmeyi düşünüyorum elimde az biraz bez kaldı sızdırıyor bütçe olarakda uyuyor bize kalıpları nasıl acaba bebeğim 5 aylık erkek boyumuz uzun zayıf değil normal sizce kaç numara ideal olur kalıplarını bilemiyorum danışmak istedim
mehtap92 Ocakannesii ben hep kilosuna göre değilde rahatlığa göre aldıkça diyeyim. Gerçekten her bezin kalıbı farklı. Şöyle söyleyeyim geceleri sleepy külot takıyorum 6 numara ama elimde kaldığı için yoksa bitince bir numara büyük alacağım. Molfixle 5+ kullanıyordum 12 kg falan kızım ortalama ama yaz geldi malum pişiyordu böyle temas yerleri bende büyük olsun diye 6 aldım evet biraz büyük bedene göre ama yaz için daha rahat. Kalıpları nasıl desem aslında birbiri arasında devasa farklar yoktu ama 5+ ile 6 arasında biraz daha fark var diğer nolar arasındaki farka nazaran
Esrans Ocakannesii Ben kullandım ama 4 + maxi olanını fakat 9. Ayda vedalaştık taşma sorunu oldu herkeste olmuyor benim bebeğim çişini tutup tutup bir anda yapıyor
Kbrbydk Ocakannesii kızım 10 kilo civarında 4+ kullanıyoruz. Ama biraz daha rahat olsun derseniz 5 kullanın derim
Ayazege06 Ocakannesii Bende molfix kullanıyorum 4 numara kullanıyoruz 7-14 kg a kadar gayet rahat oluyor gayet memnunum sızdırma olmadı hiç esnek bantlı olduğu için de iz filan da yapmıyor .
Ocakannesii Deletedmom0099 Geçen ay 8 kiloydu oğlum bu ayın sonunda kontrolü var tam net olarak bilemiyorum çok sevinirim yardımcı olursanız🙏🏻
Ocakannesii mehtap92 Bende sizin gibiyim bir tık büyük olunca icim rahat editor kıyafetlerini bile hiç ayına göre almadım içinde rahat edebilsin diye minies kullanıyordum cok sızdırıyor maalesef onda 4 numara kullanıyordum ama kalıpları bir kaç markaya göre büyük molfix denemedim onun için kıyaslayamıyorum oğlum gecen ay 8 kg idi suan bilmiyorum ay sonu kontrolü var
Bebisveannis mehtap92 merhaba, benim kızım da on iki kilo civari ama ben 5 numara alıyorum aslında numarası 11-18 arası ama o da lastikten sıkıyor sanki. Dediğiniz gibi yaz da geliyor içim rahat etmiyor sizin kullandığınız 5+ kaç kg arası acaba 🌸
hulya1406 Ocakannesii merhaba ben doğduğundan beri molfix kullanıyorum sadece yeni doğduğunda bi ara bulamadım molfix sleepy almak zorunda kaldım sızdırdı kullanamadım verdim arkadaşa.dün sağlık ocağında hemşire tarttı 8.700 kg olmuşuz 6 ay 2 günlüğüz şuanda daha doğrusu 5 aylıktan beri 4 numara kullanıyoruz.Size de 4 olur sanırım.
mehtap92 Ocakannesii minies hiç kullanmadım baby turco deneme paketlerinden denemiştim bende gece sızdırma yaşadığım için külot beze geçtim çocuk hareket ediyor vs cırtlı bez kayıyordu külot aldım sadece gece takıyorum gündüz cırtlı devam muhtemelen 5 5+ işinizi ikisinden biri görür diye düşünüyorum ben kızım 9 kg iken 5+ kullanıyordum yaz gelince 6 ya geçtim 12 kg yaklaşınca
Ocakannesii mehtap92 Ben 5 numara kücük bir paketini alayım o halde buna göre dener görürüm oğlum cok haraketli insallah memnun kalırım bezden özellikle kaka yaptığında sızdırmaz🙏🏻
Ocakannesii Esrans Doğru bezi bulmakta kolay değilmiş gerçekten😄 Minies kullanıyordum kakayı belden cok sızdırıyor mesela prima kullandım onda bu sorunu yasamadım ama fiyat cok pahalı molfix deneyim dedim en son
Ocakannesii Kbrbydk Ben 4+ yada 5 de kaldım ikisi arasında ama en iyisi 5 nodan ufak bir paket alıp denemem olcak sanırım rahat etsin istiyorum içinde cünkü bez sürekli üstlerinde 😔 Peki nasıl memnun musunuz sızdırma oluyor mu özellikle kaka da?
Ocakannesii hulya1406 4+ larıda var sanırım değil mi acaba onu mu alsam diyorum boy olarakda kısa değil oğlum dar gelmesinden iyi olur diye düşündüm kendimce nasıl memnun musunuz sızdırma oluyor mu özellikle kaka yaptıgında
Esrans Ocakannesii Bulmak zor evet bazen güzel indirimler olunca stok yapmak gerek bebekler büyüdükçe sıkıntı oldu iyice
mehtap92 Bebisveannis ben Şuan 6 kullanıyorum 5+ dan daha rahat geldi öyle çok kilolu değil bebeğim hareket ve yaz sıcağını hesaba katınca 6 daha makul geldi bana
Kbrbydk Ocakannesii çok memnunum bizde hiçbir sıkıntı olmadı ne kakada ne çişte. Umarım siz de yasamazsiniz. Ufak bir paketle denemekte fayda var. Ama 5 no büyük gelir gibi geliyor bana bence önce 4+ deneyip paket bitince küçük gelecek gibi duruyorsa 5 i deneyin derim
hulya1406 Ocakannesii evet + var ama ben hep 4 ü alıyorum şuanda.kaç cm çocuğunuzun boyu ? Hiç yapmıyor şöyle söyleyeyim 10 da değiştirdim bezini.Uyudu kızım gece çok nadir değiştiririz ağlar değiştirtmez sabah 7 ye kadar kullanabiliyoruz.Daha hiç taşmadı yaz olduğu için daha sık değiştiriyorum rahatsız etmesin diye.Dene paketleri var mı bilmiyorum veya az olan paketten alın deneyin isterseniz.