kubusss hak ediyor mu diye sorarsanız ediyor. Epey uğraştırıcı. Ben kendim ördüm. İpi zaten 12 lira. Fakat satıcılar daha uygun iplerle örüyor. Tanesi 6 lira gibi. Kendimde satacağım çünkü seneye olmaz kızıma malesef mevsimi uyduramadım sadece resim çekmek için giydirdim. Şahsen 150 ye de satamam el insaf derim. Kendinizde örebilirsiniz elinizden geliyorsa. Maksimum 50 liraya yaparsınız😊