kubusss kızlarr anneme bunu ördürcem kızım için de ipi sizce ne örgüden anlayanlar yardımcı olabilir mi?
Cgdmltr93 kubusss daha güzel modeller var neden bunu tercih ettiniz ki? İlle de bu diyorsanız bebe yünleri var onlardan örebilir
Olric11 kubusss ip bana kalın geldi alizenin bebek yünleri var antibakteriyel onlara bakabilirsiniz ben değil ama annem örgücüdür baya iyi yapar. Birde yanlış anlamazsanız başka model yokmu ☺️
UraSsmom kubusss Bu kalın Bi ip Bi yıkamayla süner alizenin bebe yünleri güzel onlardan alabilirsiniz ama başka renk ve başka model yapın 😊
kubusss Cgdmltr93 Olric11 ahahaha ya cidden mi kötü kızlar havalo cool bi model gibi geldi bana da 1 yaş bebeği için😄
Cgdmltr93 kubusss renkler fiyasko 🤭 10 yaşındaki kız çocuğunun ilk öğrenceliği gibi 🤭 daha cool modeller var. İsterseniz atarım size.
Cgdmltr93 kubusss 100 lira mııı bunu 100 liraya mı ördüreceksiniz. Ben bunu 2 saatte örerim bi de kalın ip ile örülmüş 🤭🤭
kubusss UraSsmom ay kimse beğenmemiş soğudum valla renkler ve modelden 😄😄 alizenin ipleri daha mı kullanslı ve kaliteli olyyor?
UraSsmom kubusss Evet ipi kalın seçerseniz 1 günde örülür ama ilk yıkamada süner. İpi ince seçerseniz daha uzun sürer örmek ama kalıcı olur. Ya içinize sindiyse sizin bu renkleri yapın ama ipi ince seçin bari 😬😆
17112020 Canim senin ve bebeginin iyiligi icin söyliyorum asssla bu renk ve modelde yaptrma…ayrica buna 100 tl isteyene yuhh diyorum Bn bunu sormuştum gecen sene 100 demisti …
Krm6321 kubusss alizenin bebe yünü markası cnm bide sanırım pek bilginiz yok örgü ile.yoksa bu modelden daha hoş modeller var onlari tercih ederdiniz bide bu örgü kiz örgüsü değil gerci eski tür örgü
kubusss Krm6321 ya aslnda ben kot pantolon ve jean gömlekle güzel olabilecegini düşünmştm crop bir üst cool bir hava yaratmak vardı aklımda ama kşmse begenmemiş bu kadar insan yanılıyor olamaz 😄 örgüde tek bildigm bi ters bi düz kızım için şapka atkı vs ördm 30 yıllık ömrümde 😄
Krm6321 kubusss ördüklerin cok hoş beğendim ters düz örgü bere atki çorap vb şeylere uyarda suvetere ne bilim biraz demode kaçar.daha hoş modeller var .sevgiler ☺
zarifbirhanim kubusss Alize superlana maxi ip ile olur. Ama model ucuz duruyor. Daha sirin şeyler bakabilirsiniz bence
kubusss zarifbirhanim sadece sence değil canım happykids toplu olarak aynı fikirde 😄😄 zevklerimi bi gözden geçirmem gerek😄 sevimli sey olarak ne diyorsn tam bilmiyorum ama böyle jer bebegin üstünde olan renk ve desende hırka ve yelek sevmiyorum açıkçası. daha büyümüş de küçülmüş tarzları seviyorum 😍 yani benin de severek giyecegin modelin kücük halini kızıma giydirmek :))