DtGamze evet koruyuculuk konusunda sanırım haklısınız herkes aynı şeyi söylüyor. Biontech ile ilgilide sonrasında yan etkisi çok aşı yüzünden ölenler oldu diyorlar. Ne kadar doğru bilemiyorız tabi. Neticede ben hiç aşı olmadan korona olmaktansa, aşı olup da korona olmak daha iyidir diye düşündüm. Tabi İnşallah olmayız sağ Salim atlatırız bu süreci ama olacaksam da en azından aşılı iken olayım dedim.