Ben de hemşireyim daha Doğum iznindeyim normalde işe başlayınca olmayı düşünüyordum Ama baktım ki etrafımdaki herkes aşılı Eşimde sağlık çalışanı o da aşılı Çin aşısı dediğiniz gibi ölü aşı olduğu İçin bebeğe zarar vermez diye düşünüyorum tam karar vermedim ama Sinovac olabilirim bu arada bebeğim 2,5 aylık covid olmaktan korkuyorum