arimbalim_248 Benim bebeğim de öyleydi, komando gibi sürünüyordu hiç zorlamadık, doktor bu da bir emeklemedir illa dört ayak üstünde olacak diye bir şey yok belki sürünmeden sonra direk yürür dedi. 9,5 aylıkken de bildiğimiz tarzda emeklemeye başladı.