O alemlern laflarını takmakdan cocugumu tam emziremedim sütüm varken sonra da kendi emmedi o lohusalık psikolojisi mahvetmeyi ne sevenler varmıs..yeni eve gelmiştim eve gelen dengesiz akrabam bu cocuk cok zayıflamıs dedi ve ben ondan sonra cocugu 2 günde bir saglık ocagına kilo ölçümüne götürmüştüm aile doktormuz akrabamız ses cıkarmadı ama bildiğin delilikmiş bendeki..su anki aklım olsa cocugumu göğsümde tutar otuururdum.gelen gidenle ilgilenmekden pasta börek yapmakdan cocugumla tam vakit ayıramadım simdi o kadar kızıyorumki..dedikodusu bol olan bi gerde yasıyorum da😒