@Eslemsu Herkes konuşur. Anne sütü versen çocuk zayıfsa “bu çocuk aç doymuyor, sütün yetmiyor” derler. Yine kiloluysa" obez olacak oturduğu yerden kalkmıyor sütün çok yağlı “ derler . Mama versen zayıf olsa ” mama alıyor ondan zayı, bağışıklığı düşük" derler.Toplu olsa “ mama aluyor mama şişiriyor” derler. Yani insankar herşeye herşey derler. Tıkayın kulaklarınızı mamnın şişirdiği kaç cc içiyorda şişsin. Hepimizin bünyesi farklı geni farklı. Ben hızlı kilo alıp yavaş veriyorumdur. Sen hızlı kilo alıp hızlı veriyorsundur. Anne baba zayıfsa bebek de zayıf olabilir bunun tam terside olabilir. Cahillerle boşuma münakaşaya girip canınızı sıkmayın