Ceren12fln sezeryanla doğum yaptım ama doğumdan sonra oldu bu problem. Aslında doğumda rahmim yırtıldı ben ondan kaynaklı bi durumdur diye düşünüyodm ama doktor o zaman sürekli kanama olması gerekiyor dedi. Smear falan temiz çıktı bakalım ne çıkacak sonuç. Bende nasıl yapıldığını merak ediyorum