Hazalim 🥰😊 biz de eşimle cok korktuk boyke kalıcak hep kalabalıkta annemler anlamlara giderken arabada süreli ağlama zırlama bağırma nefessiz kalırdı hiçbi biyeli gidemedik canım İnan aöa gecti eşim dedi ki en son bu boyke olmayacak alışacak her gün dışarıya haba almaya evlere götürdük bir kaç kere ağladı sustu ondan sonra şimdi dışarıyı cok seviyor 😂😂 şimdi dışarı çıkmak istiyor sabret çıkar ağlasın hiç aldırış etme alışıyor