Hazalim Kızlar çok dertliyim malum yaz geldi havalar güzelleşti dışarıda gezmek istiyoruz hemde bebeğim hava alsın istiyorum kızım 4 aylık evin kapısından dışarıya çıktığımız an ortalık ayağa kalkıyor nasıl dışarıya çıkmayı alistirabilirim ,nasıl sevdirebilirim önerileriniz varmıdır bana
ecemm-6161 Hazalim benim bebepinde öyleydi süreklş çıkarman lazım geciyor canım korkma stres yapma hervgün çıkar bir kaç kere bağırır sonra susuyor
PembePelikan Hazalim şuan dış dünyaya alışmış değil, beyni çok hızlı çalışıyor, algısı çok açık bu yüzden her ses her görüntü onu korkutuyor büyüdükçe aşılıyorlar, bebekler bu dönemde kendi evleri dışında hiçbir yerde kendilerini güvende hissetmezler
Gokturk-10 Hazalim şimdiye kadar hiç çıkarmadınız mı ,belki alışkın olmadığı için ağlıyordur çıktıkça alışır♥️
hberfin Hazalim benim oğlumda öyle kanguru aldım suanlik duruyor geçen 2 saat kadar kaldı hiç ağlamadı sizede tavsiye ederim çok rahat edersiniz.
Hazalim ecemm-6161 perişan oluyorum stres panik nasıl ağlamak çocukta anlatamam bebek arabasına yatmıyor kucakta susuyor sonra yine ağlamaya başlıyor dışarıyı hiç sevmiyor
ecemm-6161 Hazalim benim de öyleydi dışarda rezil olıyırduk oyke ağlıyordu ki millet bize bakıyordu valla iman o derece 💁🏼♀️🤦🏼♀️ Süreklş çıkar korkma alışıyor
Hazalim Gokturk-10 çıktık ama kısa süreli doktor muayene vs. Şeklinde zaten kış bebegiydi ocak doğumlu hava soğuk çıkamadık artık havalar ısınmaya başladı yavaş yavaş çıkmayı deniyorum ama imkansız gibi
PembePelikan Hazalim tabiki düzelir,, benim kadar çeken yoktur bu konuda, nereye gittiysem ortalığı ayağa kaldırdı, gittiğim yerlerden apar topar dönmek zorunda kaldım hep :) ama şimdi dışarı çıkmak için ağlıyor
Gokturk-10 Hazalim Benimkide Aralık doğumlu ama pek sakınmamak gerek görüşündeyim her fırsatta yakınımızda ki markete gitmek için bile olsa çıkardım korkmayın mutlaka çıkarın çıkardıkça alışıyorlar sonra eve girince ağlıyorlar😂😂
PembePelikan Hazalim şuan 19 aylık ama 8-9 aylıkken dışarıyı sevmeye başladı 1 yaşındayken de hep çıkmak istedi özellikle yürümeye başladığında sürekli sokakta koşturmak istiyorlar ;)
Hazalim PembePelikan demeyin lütfen 8,9 aylık olunca tekrar kış gelecek insalllah daha erken sevmeye başlar bu yazı evde geçirmek hiç istemem 🤦
Hazalim PembePelikan belkide daha geç 😂😂😂😂 ayy bu çocuk beni pert etti şaşkınliktan ne yapacağımı bilemez haldeyim
PembePelikan Hazalim daha geç olacağını sanmıyorum, benim oğlum çok zor bir bebekti yani herşeyi geç oldu ;) sizinki öyle değildir diye düşünüyorum 🤔
ecemm-6161 Hazalim 🥰😊 biz de eşimle cok korktuk boyke kalıcak hep kalabalıkta annemler anlamlara giderken arabada süreli ağlama zırlama bağırma nefessiz kalırdı hiçbi biyeli gidemedik canım İnan aöa gecti eşim dedi ki en son bu boyke olmayacak alışacak her gün dışarıya haba almaya evlere götürdük bir kaç kere ağladı sustu ondan sonra şimdi dışarıyı cok seviyor 😂😂 şimdi dışarı çıkmak istiyor sabret çıkar ağlasın hiç aldırış etme alışıyor