Siz niyetinize güzel bir şey koymuşsunuz, bence niyetler de mühim :) Biz de doğduğumuzdan beri sleepy kullanıyoruz, hatta külot bezini deniyorum şimdilerde çok sevdim, memnunum yani genel olarak. Pişik sorunumuz olmadı çok şükür. Tabii her bebek kendine özel, ama sleepy denemeye değer diyebilirim.