Papatya03 o iş öyle değil işte. Daha geniş pencereden bakmanız gerek. Primayı üreten p&g firması. Bir sürü başka alt markası var sektörde. Hangi birini protesto edeceksiniz? Bu sadece tek firma onun dışında kullandığımız yazılımlardan internet alt yapısına kadar herşey yabancı yatırımlı.
ülkemizde arza yetişecek üretim mi kaldı sanıyorsunuz? İthalat dursa, herşey durur bu ülkede. Buğdayı pirinci bile ithal ediyoruz.