Sibls bahçeye falan gittiğimde biraz rahatlıyorum onun dışında evde çok bunalıyorlar🙄bende ne yapaçağımı şaşıyorum her geçen gün iyiym ya huyları sürekli değişiyor 🥰ama her an peşlerindeyim çayı zor içiyorum yemeği de öyle bakalım o konuda rahatlayacak mıyım🤣🤣🤣iyi olsun ayaz paşa aman nazar değmesin 🥰🥰