Narin9 ya tabiki hayvanlar sessiz kullar tecavüz nedir ya yok belediyelerde büyük görev var kısırlaştırıp barınaklarda güzel bakım yapmalılar yasak falan işlemez bizim memlekete.. Biz köyde yaşıyoruz birsürü başı boş köpek var açlar ve çok saldırganlar 1 köpek tam 8 kişiyi parçalıycak derece ısırmış dikiş atıldı hep insanlara eee benimde yavrum var 2 yaşına az kaldı geçen oğluma saldırıyor kapının önünde çocuk oynuyo nasıl korktum allah var gebertesim geldi zaptolmuyolar bunlar için ne diyosunuz 🥺🤦♀️