Yeter artık ya nedir bu sessiz dilsiz masum hayvanların bu iğrenç insan denmeyecek pisliklerden çektikleri. Onlar bize Allah’ın emaneti. Sırf sesi çıkmıyor kendini savunmuyorlar haklarını arayamıyorlar diye mi yapılıyor bu. Nasıl bi hayvana t*cavüz etmenin cezası mala zarar verme olarak 900 tl oluyo yaa. Rabbim bildiği gibi yapsın onları ya. Bu dünyanın öbür dünyası da var Ayette de geçtiği gibi. Allah (cc) buyuruyor ki ;hayvanlar benim sessiz kullarımdır. Onlar şimdi zulme susuyorlar ama hesap günü konuşacaklar!
Lütfen sizde sessiz kalmayın destek olun “#anneyeneoldu” etiketi daha da büyütelim.
-