Ezgiasya benim söylediğimin hep tersini yapıyor. Yemek, kıyafet, bez değişimi, oyunlar sürekli inatlaşma halinde. salmaya başladım ben sinirlerim çok fazla yıprandı, ilaç kullanmayı düşünüyorum artık.
yemek konusunda saldım gitti, sofraya sadece bir kere çağırıyorum. Gelsin diye yalvarıp dil dökmeyeceğim ona çünkü ben ne kadar ısrar edersem o inadına tersini yapıyor.
Korkutarak bir şeyler yaptırmak istemiyorum o yüzden tehdit ve cezaya pek başvurmuyorum. Sabrımın taştığı durumlar oluyor tabii yine de 🤦🏻♀️
her yerde yazan, söylenen bu dönemin geçici olduğu, inşallah geçicidir🤭