Ezgiasya ben bu hesabı çok severek takip ediyorum. Oradan bir yazı, sizinle de paylaşmak istedim.
Çocuklarımızı tehditle, korkutarak; “bak istediğimi yapmazsan öcü gelir, ses yaparsan alttaki komşu kızar, susmazsan sana iğne yaparlar” gibi cümlelerle dizginlemeye veya kendimizce istediğimizi yaptırmaya, eğitmeye çalışmamız çok yanlış. Onun yerine kelimelerimizi değiştirerek onların anlayabileceği şekilde cümlelerle, onlarla konuşarak durumu daha az hasarlı şekilde sonuçlandırabiliriz. Onlar bizi böyle daha iyi anlıyorlar, korkmadan anlıyorlar… 🙏🤍