Rytrz Merve1134 Koruyucu tabaka oluşturması İçin önerenler oluyor bu açıdan güzel ama petrol bazlı olduğu için cildine ağır gelebilir diye düşünüyorum
Rytrz 1lina1anne Her doktor farklı bir şey söylediği için emin olamadım ben de ama burda da karbonat falan yazmışlar bilemedim açıkçası.
1lina1anne Rytrz ya bebekten bahsediyoruz evdeki bir eşyadan gibi davraniliyor narin onlar hassas soda karbonat aklım almıyor
Rytrz BugraCan27 Vala bir bildiği vardır diye düşünüyorum ama denemem sanırım. Eşim denemek isterse yazarım zaten.
alerjikbebek Rytrz Benimki de 8 aylık alerjimiz cikti alerjiden dolayı konak geçmiyomus Dr öyle dedi bizede☹️🤲 hindistan cevizi yağı surdum az geçti
alerjikbebek Rytrz Evet canim dikkat et verdiklerine belki hala verdiğin şeylerle alerji yasayabiliyor
Rytrz 1lina1anne Bebe yağları da hiç masum değil mesela belki sodadan çok daha kötüdür ama ben bunu eşime anlatamadım sonra ben de kullanmaya başladım.
1lina1anne Rytrz benim bebeğim de konak vardı hiç şampuan kullanmadım o emerken ince tarafla taradım hep hergun biraz biraz öyle gecti
oyaacool Rytrz bebeyağı veya zeytinyağı hiçbirşey sürmeyin daha da coşturur ve gözenek tıkar bebeğinize dışarıdan hiçbir extra madde kullanmanıza gerek yok şampuan bile haftada max 2 kere kullanmalısınız çok iyi durulayın kendiliğinden geçecektir ✌️
Rytrz oyaacool Egzaması da vardı zeytinyağına gelene kadar kortizonlu krem kullandık. Üzüle üzüle sürdüm mecbur. Keşke dediğiniz gibi hiçbir şey kullanmak zorunda kalmasak
Waffle Rytrz her zaman nasıl yıkıyorsanız o şekilde yıkayın ekstra bir şey yapmanıza gerek yok Konak çok normal doğal bir durum bir kaç haftaya kendiliğinden geçecektir zaten