Rytrz yok ne kullandıysam geçmedi bir de dalin deneyeyim dedim öyle geçti, bir de saçını durularken iyi durulayın köpük kalıntı kalmadığına emin olun ,şampuan için o bu şu diyemem biz yetişkinler de öyle değil miyiz birimize iyi gelen diğerine gelmez