zerozeroo artık kendiliğinden eriyen dikişler var o şekilde düşme gözükmüyor benim dikişlerim batma yapıyordu 40 günlükken felan doktor kontrolde normal olduğunu söyledi deriyi 3 kat dikiyorlarmış iç kısımdakilerin iyileşme süresi 3 ay oluyormuş batma ve gerginliği onlar yapar dedi