zerozeroo Yarin 40imiz çıkıyor 2.dogumum dikisim azdi daha kontrole gitmedim. Bu dikislerin kendisinin düşmesi mi gerek yoksa aldirmak mi gerekiyor dikislerin olduğu yerde batma hissi yasiyorum bu normal mi başına gelen var mi
senamiray zerozeroo normal kendiliğinden zamanla geçer bendede oldu dikişler kendi düşüyormuş ama ben hiç görmedim düştüysen annem görürsün düşünce demişti
zerozeroo Tugcee11 evet bende anlamadım 40 gun oldu neredeyse kendisi duser yani alınması gerekmez dimi kontrole gitmeye de cok çekiniyorum
ZmrNsa09 zerozeroo benmde biraz uzun sürmstü ama tek tük düsmüstr yine hepsi düsmesede hic mi düsmedi
zerozeroo senamiray sağlık ocaginda ki ebe de byle soylemisti bana gorememis olabilirsin kendisi düşmüştür demisti ama bu batma ve gerginlik neden onu anlayamıyorum
zerozeroo Gamzeferdiemir evet cok fazlaydi onda kendiliginden dusmustu peceteye gelmisto bunda ole bisiyde olmadı iste o yüzden kafam karıştı