Honeyboy siz seviyorsaniz tabiki kestirmeyin.Sizin çocugunuz.Maalesef insanlar boyle.Oysa niye öyle,buysa niye böyle.Herseye bir laf.Agzi olan konusuyor.🤷🏼♀️Mesela kiz anneleri kiyamazlar saclarini kesmeye.Acaba erkek annelerinde bu heves mi oluyor yani kiyamama gibi ilk bebek saclarina🥰 Benim bir oğlum olsaydi veya yaşasaydı ben istemezdim.Tamamen bizlerin tercihine kalmis.Ama guzel de durmuyor degil.Her çocuga yakismiyor bence ama oglunuz cok tatli.🥰Birde yorumlarda bukleli bir cocuk daha.Cok guzel uzamis saclari.Oyle olunca insan kiyamiyordur.Mesela benim kizim daha kucuk 3 bucuk aylik cogu kisi erkege benziyor diyor her gormesine.Sizi anliyorum insanin az da olsa cani sıkilmiyor degil.🥰