Benim oğlumun da uzundu bunalıuor diye kestirdim ama gönlüm uzatmak istiyordu. Şöyle bir durum var, erkek bebeğinin özellikle 2 yaş civarında saçlarının kız gibi bağlanmaması gerekiyor. Cinsiyetini kabul ettiği, ona göre şekillendiği dönem çünkü. Bu sefer kafası karışacak, annemde toka var arkadaşımda toka var bende de var demek ki benziyoruz gibi gibi. Küçük demeyin, her şeyi o kadar iyi idrak ediyorlar ki. Uzatacaksanız kulak hizasında(ki sünnettir) bağlamadan, kıza benzemeden uzatın derim. Başkalarının aa kız mı erkek mi tabirlerine maruz kalması bebiş açısından hiç hoş değil 😊