16 aylıkken oglumu goturdum normal kontrole o zamn fark etti 0.6 lık dı masum ama yine bakılsın dedı. Kardiyoloji gıttık bısy cıkmadı. Tekrar kontor gıttım. Bı daha gitmeme gerek olmadıgı soyledı En yuksek 6..6imiş sızınkısı hangı duzey bilmiyorum ama Hıc bısy cıkmaz ınsallah masumdur. Kalbinizi ferah tutun🌸