Biittercikolata İyimser davranmanın beklemiyorum!
Başına gelen kişiler vardır diye buraya açtım bunu şu anda da uyuyor ve ben gözlemliyorum başında bekliyorum ilk defa düştüğü için de tedirginim, şu anda uyuyor ve nefes alımı normal gibi görünüyor ağzını açıp kapatması geçti sadece kızımın beyninde sıvı toplanması olmuştu kriz geçirdi bu yüzden anlıcağın uz tedirginim ve başına gelen kişiler bana yardımcı olsun dşye açtım
İyimser veya köstek olsun diye değil