Mom7856 Öncelikle çok geçmiş olsun streslenmeyin
Bebekler bazen çok agladiklari için ağlamaktan öğurebilirler.
Düşme sonrası tehlikeli olan kusma biçimi, durdurulamayan ve kendinden 10 santim ileriye olacak şekilde fışkırarak gelen kusmadir.
Eğer agzini vurduysa, ağız hareketleri de ondan kaynaklanıyor olabilir.
Alnını vurmamissa ve alında bir morarma şişlik gozlemlemiyorsaniz bu iyi bir haber olur.
Ama elbetteki söylediklerimiz varsayimdan öteye geçemez. Doktora giderseniz sizi tomografiye yönlendirebilir veya bebeğin düşme şekline, genel durumuna bakarak gerekli gormeyebilir de.
Düştüğü yüksekliğin 50 cmden fazla olmaması da gereklidir, bunlar da göz önünde bulundurulur.
İçinizin rahat etmesi ve durumun tesbiti için doktor görmelidir ama gitmezseniz de evde gözlemden başka yapacak bir şey yok 🤷♀️