Bizimde sarılık degerı 17 olunca bı gece fototerapı gordu.14 e dustu. Sonra 1 ay kontrlınde 13 e dusmus sadece. Doktor uzamış sarılık dedı.idrar yolu enfekısyınu ve karacıger enzımlerıne bakmak ıcın kan testı yaptı. Bı sorun olmayınca uzamış sarılık dedi. Bı hap verdı kendsı verdı.4 gün yarım yarım kullandık. Arastırdıgmda uzamıs sarılıklarda kullanılan sara nobetlerınde verılen bır hapmıs.onu kullandık.hap bıter bıtmez bebegımın tenı acıldı. 40 ında kan verdık 3 e duşmüştü. Bu saatten sonra yukselmez dedi. Ama bı kac aya duzelır uzamıs sarılık dedi.sonrasında da tkrar bakılmadı sarılıgna. ZTen doktr degıstırdık.uzamıs sarılık bır kac ayda geçiyormuş.o yuzden tedırgın olmayın.ben hıc mama vermedım. 2 saatfe emzırdm.ama benm Bebegjm sarılıktan cok uzun süre cok uyudu. Zorla kaldırıp emzırıyodm.uyandırana kadar 3 saatı buluydu