Bizim 2 ay sürdü 10 gun hastanede yattik sarılık ve enfeksiyon vardi fototerapi gördü kızım taburcu olunca da 2 gunde bi gidioduk bi türlü 10 dan aşağı dusmuyodu kilo da az aliodu ben güneşe koydum biraz bol bol emzirdim gece uyku uyumuyodum emzirmek icin 2 ayda tamamen bitti