Semaertgrl Ecml33 dikişin mi aşağıda canım benim de öyle tüy bitiminin dibinde hemen. Bir seneye yok olur diye düşünüyorum çünkü kızarıklığı eskisi kadar yoğun değil ve çevrem de olanlar da bir sene içinde kızarıklık şişlik geçti çizgi gibi kaldı diyorlar