Yigit_eminim doğum öncesi ağdaya gidiyodum canım plansız mecburi sezaryen olmuştum. Normal doğum mücadelesi sonrası sezaryen oldum bayag sıkıntılıydı o yuzden doğum sonrası agda yapmaya korktum hatta jiletle bile almaya korktum tüy dökücü kremle almıstım bi süre sanırım kırkımdan sonra temizlenmiştim. Bikaç ay sonrada jiletle almıştım çünkü ağdada dikişlerim acır diye korkmustum 6. Ayda anca cesaret ettim agdaya keske en basta tekrar agdaya devam etseydim dedim farklı bi acı oluşmadı çünkü normal zamanda agda ne kadar acıtıyosa o zamanda o kadar acıtmıstı