ikizbabymom Menzilay kuzum ben çok sık besledim çok yorucu oldu gece gündüz yarım saatte bir saat başı içtiler mamayı ama öyle toparladılar
Menzilay ikizbabymom bende oyle verim mama simdi biz 8ayligiz bebelac aldim bakalim kg aldirir insaallah
Sancar Sevdamavi ben 2017 subatta yaptım ozaman aptamıldı. Sımdı nisan 2021 de yaptım dogum. Ama kuvese gırmedı. Odada sma verdıler. Ben de kuvesde aptamil, kuvese gırmeyenlere sma dıe bılıorum 🤔
Sancar Sevdamavi evet yogun bakımlarda aptamil oluo. Seker oranı fazla. Cabuk toparlansın dıe bebişler. 2. Bebegım oldu. Ama aptamil tercıh etmıorum bu sefer. Memnundum ama bu seferde cok kılo alıolar
EceveDenizinAnnesi Menzilay keşke izmir de olsanız. 3 hafta önce doğum yaptım. Fazlaca sütüm var. Vermek isterdim size
Mrymmhmt Menzilay şehriye çorbası pirinç çorbası bunların içine tavuk koyabilrsin ayriyeten muz ezip ver patates haşla ver gündüz cicibebe yumurta sarısı labne peynir karıştırıp ver ben böyle yapıyorum bebeğimin kilosu baya iyi canım
Menzilay Mrymmhmt artik ek gida verebilirsin dedi premature doktoru canimm azar azar veriyorum muzu cok seviyoruz corbalarda pek yemiyor agzini kapiyor 🤭