Arada sırada biberon ile vermek beni yaktı .6 aydayız uykusunda bile emerken fark ediyor ve Çığlık atıp bırakıyor .sütüm emmediği için çok çok azaldı hep mama veriyorum artık çok ağladım çok üzüldüm ama benim hatamdı . gece uykuma yenik düştüm emzirmek yerine biberon verdim…gündüz işim varken biberon verdim falan….yine de her mama öncesi meem teklif ediyorum 1 dakika falan emiyo