3 ay 10 günlük bebeğim var .sadece Anne sütü iLe besliyorum , atak döneminde olduğumuz İçin meme reddi yaşıyoruz bende mecbur sağıp biberonla veriyorum. Memeye tekrar alıştıran var. Yoksa bırakması daha mı iyi olur. Sonuçta memeden keseceğiz bir gün . Kendi bırakmışken hiç uğraşmasam mi tekrar alıştırmaya bilemedim şuan . Emzirmekte çok güzel , kolaylık ama emmiyor. Uykuda emiyor sadece. Uyanırken asla emmiyor. Aç da bıraktım ama emmiyor