cicekannesi22 ben ilk çocuğumda uyku konusunu cok arastirmistim, yavrum sagolsun hiç uyumadığı için işte biçare ne bulursam okuyordum, belki işe yarar diye, benim anladığım şuydu, çocukların uyku zamanı oluyor onu kaçırırsak uyuyamadıkca hareketleniyor, bunu oglumda çok müşahede ettim ben, uyuması gereken zamanda diyelim ki uyumadı, sonrası tam Bi felaket, çok hareketleniyor, asabilesiyor falan, disardan bakan der ki bu çocuk hayatta uyumaz uykusu yok der o halini görse, ama aslında uykusu olup saati kaçtığı için yapıyor, 22 aylık bi bebeğin mutlaka tek uyku da olsa gündüz uyuması lazım, 3yasindan sonra belki bırakabilirsiniz dıyo uzmanlar 22 ay Cook erken, bence sizde de anlattığım durum oluyor ben oglumu zorla uyutuyorum çünkü uykusu olduğuna eminim sonra kaldirmasam kalkmiycak çocuk, çok iyi gozlemleyin bebeğinizi, mutlaka uyku döngüsünu kaçırıyorsunuz gibime geldi ☺️