22 aylık için gündüz uykusu bırakması için bence çok erken..Üstelik sbaah 7 de kalkıyorsa benim oğlan o saatte kalksa 11.30 da uyutuyorum.. Bence siz öğlen uykusu koyun sonrasında size sıkıntı olur bu düzene alışınca akşamları da ne Bi yere gidebilirsiniz ne bişey yapabilirsin ki akşam üstü uykusu geldiği için iyice ortalığı birbirine katıyordur..