DamlaDorukhan ben gunde 3 kere kullanıyorm cok agrısı olursa oda yoksa 1 yada 2 kere yatmadan önce agrı kescı veryorm bazen cunku artık jelle olcak gıbı degıl doktor cok huysuz olursa ver demıstı dıye veryorm onun dısında jel yerıne havuc veryorm elıne 6 aylık kızım ama kucukse jel ıyı 3,5 aylıkken basladık bız hala devam edıyor huysuzlugu