PortakalliKahve DamlaDorukhan ben diş jeli değil de granül kullanıyorum tetagil marka. 2 saat arayla verilebilir yazıyordu. Sizinkini bilemem ama üstte kalsın bari 💁🏻♀️
Eymenduygy DamlaDorukhan diş jeli kullanmamızı istemedi doktorumuz, granül önerdi. tetagil diş granüllü kullanıyorum günde 2 kez veriyorum çok huysuzlanınca 6ay 5günlük canım
gulrecelim_55 Calgel kullanıyorum 4 ay 22 günlük ama her gün değil çok huzursuz olursa eğer günde 1 ya da 2 çünkü fazla kullanmak istemiyorum
Deryotti gulrecelim_55 merhabalar calgelle ilgili instagramdaki mühendisin oğlu birsürü zararlı etken madde olduğunu yazmıştı bir araştırın derim bebeğinize vermeden önce bebişlerimiz göZbebeklerimiz😬
Demirac19 DamlaDorukhan 3 defa felan kullandım hiç işe yaramıyor ek gıdaya geçtiyseniz yeşil soğan verin
Demirac19 DamlaDorukhan ok temiz bir bezi ıslatıp buzlukta soğutup verebilirsiniz yani genel olarak soğuk şeyler iyi geliyor
Beneklikedi _elmaliturtam tamamen bitkisel deniyor.. yan etkisi vs yok.. ben tadına baktım şeker gibi ☺️ Biz bi tanıdık vasıtasıyla Almanya’dan getirttik.. Türkiye de resmî olarak satışı yok eğer almak isterseniz güvenilir yer araştırın tek tavsiyem