Zalimsin
Taşınması da kolay değil 🤦🏻♀️
Valla bende tasinicam ama gözümde büyüyor evim iyi seviyorum konumumu falan da yatak odasında ev sahibinin eşyası var benim büyük kızım( 8 yaşında) derse giriyor oda yapicam ayri mecbur kardeşleri rahat vermiyor.
Ortanca 3 yaşında en küçüğü 7 ay 7 günlük oldu. 😂